Penganjur program sentuh anjing akhirnya bersuara

Selepas hampir seminggu mendiamkan diri walaupun negara kecoh akibat program yang dianjurkannya Ahad lepas, penganjur 'I Want to Touch a Dog' muncul mengumumkan beliau akan mengadakan satu sidang media esok.

Syed Azmi Alhabshi akan menjelaskan kepada media isu yang timbul berhubung acara kontroversi yang diadakan di Petaling Jaya, yang menimbulkan kemarahan ramai orang Melayu Islam yang merasakan ia menghina agama itu.

Semalam, aktivis sosial itu akhirnya bersuara di media sosial dan menulis komen di laman Facebook program itu yang ditutup kepada orang ramai.

Melalui satu posting yang ditulis penganjur meminta peserta memadamkan gambar mereka semasa menyertai program itu, Syed Azmi meluahkan simpati kepada mereka yang menghadapi kesukaran.
“Saya minta maaf sangat kepada mereka yang sedang dalam kesusahan sekarang. Sungguh. Terima kasih kerana faham permintaan ini,” tulisnya di ruangan komen.

Ditanya bagaimana keadaannya sekarang, Syed Azmi menjawab, “Hello. Saya okay. Maaf, sibuk menguruskan beberapa projek spontan yang saya rancang untuk mulakan esok."

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana