Pemimpin Besar Pakatan Pamerkan Tabiat Minum Arak Harus Di Raikan..

Baru baru ini ramai yang menghentam Yb Khalid Samad berikutan kenyataan beliau yang menyokong Oktoberfest pesta Arak di Selangor.
Pisau perhatikan ramai diluar sana yang punyai pemikiran jumud.Bukankah arak adalah minuman harian yang bukan Islam?Yang umat Islam sibuk sangat nih kenapa kan dah haram didalam Islam? Open minded lah sikit…minum arak pun kecoh ka? Parti Islam kata tak boleh haram..sebab itu budaya mereka…betullah tu..
Khalid Samad pernah berkata umat Islam dinegara ini paranoid berikutan pengunaan nama Allah oleh kristian evengelis.Paranoid umat Islam khuatir kerana ramai yang bakal murtad.
Sebagai pemimpin Pas tersohor Khalid Samad dan Pas sudah nampak akan kelemahan umat Islam yang paranoid serba serbi.
Sedarlah yang minum arak dan mabuk mabuk bukan umat Islam.Malah contoh yang ditunjukkan oleh pemimpin kafir haprak pakatan menunjukkan keterbukaan..malah arak bagi mereka cukup lazat dan mengkhayalkan.
Budaya minum arak mungkin satu ajaran didalam agama haprak pakatan..baik Pas PKR atau pun Dap..maka ia satu keterbukaan yang mendapat persefahaman sesama mereka..
Maka biarlah mereka dalam kelazatan meneguk arak…yang kita pro BN sibuk sangat buat apa..
Namun didalam isu minum arak ..Pisau ada rasa hormat sikit kepada Anwar Ibrahim..si pondan tua ini tak minum arak pun tapi mabuknya lebih kepada berdengung ketum..
Justeru penyokong pakatan yang tak minum arak pun dah berdengung serupa pekena ketum apatah lagi yang kaki minum arak..sebab itulah mereka tak berbunyi hentam pemimpin minum arak..

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana