PAKATAN ANJUR DEMO "PERGI MAMPUS LAH PR"

Setelah puas mereka berbalah, mencaci cerca dan memaki hamun sesama sendiri, kini puak - puak Pakatan Haramjadah tu sedang merangka satu perhimpunan di Kuala Lumpur.

Dengar - dengar ceritanya, puak - puak Pakatan Haramjadah tu nak buat sesi demonstrasi besar - besaran di Dataran Merdeka, sehari sebelum menjelang sambutan Hari Raya Haji.

Sebab apa diorang nak buat demo tu sehari sebelum sambutan Hari Raya Haji? Sebab ianya akan memudahkan mereka untuk memberi alasan sekiranya perhimpunan tu tak dapat sambutan.

Nanti mudah la diorang bagi alasan kononnya ramai yang balik kampung untuk berhari raya bersama keluarga. Maka sebab itulah tak ramai orang yang datang ke Perhimpunan tu. Itu je modal diorang sebenarnya.

Walaupun mereka mempergunakan isu kenaikkan harga minyak sebagai modal untuk mengadakan perhimpunan tersebut, namun ianya tidak mampu mengaburi mata rakyat.

Hari ini rakyat sendiri dapat melihat agenda sebenar yang sengaja hendak disembunyikan dari pengetahuan mereka. Demonstrasi tu sebenarnya bukan sebab kenaikkan harga minyak sangat pun.

Tapi sebaliknya, puak - puak Pakatan Haramjadah tu hanya sekadar nak menguji sama ada sokongan rakyat terhadap mereka sudah menurun atau pun masih kekal seperti dahulu.

Hasrat diorang ialah untuk menunjukkan KONONnya gerakan mereka masih lagi mendapat sokongan dari kalangan rakyat. Dan sebab itulah diorang mempergunakan isu kenaikkan harga minyak tu.

Tetapi, seramai mana yang diorang mampu kumpul kali ini? Kalau setakat nak harapkan peserta dari kalangan PKR dan DAPigs je baik tak payah. Buang masa je diorang buat perhimpunan tu.

Rasanya semua orang pun sedia maklum bahawa dalam setiap perhimpunan atau pun sesi demonstrasi yang dianjurkan, Pakatan sangat berharap partisipasi dari kalangan ahli - ahli PAS.

Penyokong - penyokong dan ahli - ahli PAS la yang sering kali meramaikan orang dalam siri demonstrasi yang dianjurkan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu selama hari ini.

Persoalannya, pada ketika puak - puak PAS dituduh sebagai Pengkhianat kepada Pakatan Haramjadah, adakah mereka masih lagi sanggup dipergunakan seperti sebelum ini?

Sanggup lagi ke diorang menggadai nyawa demi untuk menjadi Lembu dan Keldai kepada mereka yang telah Menghina, Mencaci, serta menggelarkan PAS sebagai Pengkhianat?

Kalau diorang sanggup buat semua tu hanya untuk kepentingan peribadi pemimpin - pemimpin yang rakus dan Gila Kuasa, memang kita sendiri pun tak boleh nak kata apa la. Cuma kita hanya mampu ucapkan takziah sebab tu menandakan bahawa PAS sudah Jahanam dalam kesesatan!!! Tak lama lagi, boleh la baca Talkin!!!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana