KHALID IBRAHIM DIKUTUK DALAM BAHASA MANDRIN!!!

Nampak gayanya puak - puak DAPigs tu sekarang ni semakin lantang mengutuk Si Khalid Ibrahim tu secara terang - terangan dan dihadapan penyokong - penyokong mereka.

Biarpun ucapan yang dibuat dalam jamuan makan malam yang dianjurkan oleh puak - puak DAPigs disampaikan dalam bahasa Mandrin, tetapi masih ada pihak yang faham.

Kata Si Terasa Cork tu dalam satu ceramah yang diadakan sebelum ini, tujuan mereka menyokong PKR untuk menggugurkan Khalid adalah kerana cara pentadbiran yang dijalankan.

Kononnya Si Terasa Cork tu mendakwa yang Si Khalid Ibrahim tu hanya menyukarkan usaha Pakatan untuk kekal berkuasa di Selangor dan menimpa kepayahan dalam PRU akan datang.

Selain itu, Si Terasa Cork itu juga turut mendakwa kononnya perlaksanaan GST yang dicadangkan oleh Kerajaan hanya akan menyusahkan hidup kaum Cina sama ada di bandar atau pun diluar bandar,

Dengan adanya perlaksanaan itu nanti, maka ianya akan membuatkan perniagaan - perniagaan mereka terjejas dan mereka terpaksa menyatakan profit atau keuntungan sebenar syarikat.

Isu berkaitan dengan Akta Hasutan juga turut dibangkitkan oleh Si Terasa Cork tu dengan dakwaan kononnya usaha itu adalah untuk mendiamkan Kebebasan Hak Bersuara dikalangan rakyat.

Namun, Si Terasa Cork tu berkata, akta tersebut tidak pula dikenakan ke atas Presiden PERKASA dan juga pertubuhan ISMA yang jelas menyentuh isu perkauman.

Persoalannya, kenapa semua isu itu hanya dibicarakn oleh Si Terasa Cork didalam bahasa Mandrin sedangkan yang hadir dalam majlis tersebut ada jugak dari kalangan orang Melayu?

Itu membuktikan bahawa DAPigs ni sebenarnya mempunyai agenda tersendiri yang sengaja hendak disembunyikan dari pengetahuan rakyat. Maka sebab itu ianya dibuat dalam bahasa Mandrin.

Kerja diorang menghasut rakyat terutama dari kalangan kaum Cina untuk membenci Kerajaan sedia ada. Orang macam ni sepatutnya dah lama dihumban keluar Negara!!! Ada pun tak memberi manfaat, kalau tak de pun lagi BAGUS!!!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana