KAMI RAKYAT MALAYSIA MAHU AKTA HASUTAN DIKEKALKAN - "AKTTA HASUTAN ADALAH BENTENG KEAMANAN NEGARA".

Majlis Peguam yang buat pengumaman pada orang ramai....Sial jer tengok muka puak puak ini.

Akta Hasutan 1948 (Akta Hasutan) perlu dikekalkan kerana enakmen tersebut merupakan benteng terakhir dalam mempertahankan keamanan dan kesejahteraan negara yang kita kecapi pada masa ini.
Sesetengah pihak memanipulasikan hak kebebasan bersuara dan menjadikan isu tersebut sebagai racun untuk merosakan pemikirann rakyat.

Kuasa pihak keselamatan negara kini seolah -olah hilang taring dan dikhuatiri kedaulatan undang-undang juga akan lumpuh jika Akta Hasutan tersebut dimansuhkan.

Kerajaan telah melakukan dua kesilapan dengan memansuhkan Akta Keselamatan Dlm Negeri (ISA) dan Ordinan Darurat 1969.Maka lama kelamahan,peraturan keselamatan negara juga dilihat sudah hilang kuasanya untuk mempertahankan negara.

Kini terdapat juga pihak yang sudah berani mencabar kedaulatan undang-undang malah mempersoalkan institusi Di-Raja.Jika Akta Hasutan dimansuhkan,maka negara bakal berdepan dengan kehancuran perpaduan yg amat kritikal..!!

Anda Fikir-Fikirkan Lah..!!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana