Azmin Kekal Jawatan Anwar Sebagai Penasihat Ekonomi Selangor

Tak dapat menjadi Perdana Menteri dapat menjadi punahsihat jadilah.... 

SHAH ALAM 1 Okt - Setelah jawatan Penasihat Ekonomi Selangor serta pejabat jabatan tersebut ditutup oleh bekas Menteri Besar Tan Sri Khalid Ibrahim ianya kini kembali beroperasi dengan meneruskan khidmat Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim sekali lagi.

Keputusan dibuat oleh Menteri Besar Selangor yang baru Azmin Ali dengna menjelaskan Anwar kekal menjawat jawatan Penasihat Ekonomi negeri namun pejabatnya di Plaza Perangsang, Shah Alam sahaja yang ditutup.

"Apa yang diputuskan Khalid adalah untuk menutup pejabat penasihat ekonomi," katanya yang dipetik Malaysian Insider hari ini.

Beliau ditemui pemberita selepas menghadiri mesyuarat Ahli Mahlis Mesyarat Kerajaan Negeri (Exco) di Bangunan Setiausaha Kerajaan (SUK) di Shah Alam, hari ini.

"Tidak timbul soal pemecatan," katanya.

Khalid pada hari terakhirnya sebagai MB Selangor membuat keputusan dalam mesyuarat exco menutup pejabat Penasihat Ekonomi Selangor atas alasan mahu menjimatkan wang negeri.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana