TERKINI ! ANWAR IBRAHIM KENA MAKI !


inikah sahaja yang mampu dilakukan oleh PAS? Borak kosong tiada value kerana mereka tidak akan berani melakukan lebih daripada borak sahaja?

PAS perlu mengambil jalan terakhir dengan keluar dari Pakatan. Inilah pendekatan yang dinanti-nanti oleh rakyat dan kebanyakan penyokong PAS setelah melihat Majlis Syura dan Presiden PAS diperkotak-katikkan secara terbuka.
Timbalan Mursyidul Am PAS Datuk Haron Din menyeru agar Dewan Ulama PAS meneliti sama ada kerjasama politik dalam Pakatan Rakyat perlu diteruskan demi mengelakkan fitnah ke atas pemimpin utama parti Islam itu.

Berucap dalam Muktamar Dewan Ulama hari ini, Haron berkata "setiap hari ada fitnah" yang dilemparkan kepada Majlis Syura Ulama, presiden PAS dan semua anggota PAS.

Beliau yang menyifatkan PAS menghadapi "suasana politik yang gawat" pada ketika ini berkata, PAS perlu mengambil jalan terakhir dengan keluar dari Pakatan sekiranya syarat kerjasama itu tidak dapat dipulihkan

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana