MAT TAIB DIMALUKAN OLEH PAS SENDIRI!!!

Mat Taib ni bila kenyataan yang dia buat sebelum ini telah ditenyeh semula oleh PAS. Mau berguling - guling dibuatnya.

Tapi mujur la sekarang dia bukan lagi ahli UMNO. Kalau tidak, malu jugak dibuatnya. Nak mengaku kata dia Bekas Menteri Besar Selangor pun kita rasa segan.

Sebab tak ada lagi dalam sejarah UMNO mempunyai seorang Mantan Menteri Besar atau Ketua Menteri yang sanggup dimalukan depan ramai akibat keBODOHan sendiri.

Jika sebelum ini, Si Mat Taib tu sibuk memberi amaran kepada PAS bahawa parti itu akan hilang lenyap dari bumi Selangor sekiranya mereka meninggalkan Pakatan.

Hakikatnya, kenyataan Si Mat Taib tu merupakan satu bukti jelas bahawa dia hanya memperlekehkan kemampuan parti yang dia sertai kurang dari dua tahun tu.

Tindakan yang dibuat oleh Si Mat Taib tu hanya sekadar memandang rendah kepada kemampuan PAS. Jadi, untuk apa dia masih bersama parti tersebut?

Dalam satu kenyataan balas, salah seorang Ahli Jawatankuasa PAS Pusat lantang menyatakan bahawa bukan PAS sahaja yang akan lenyap dari bumi Selangor.

Sebaliknya, kata Si Nasa Tantawi, DAPigs dan PKR juga akan turut lenyap kerana mereka selama ini hanya bergantung harap kepada PAS untuk menjadi tulang belakang Pakatan.


Kesimpulannya, usah la Si Mat Taib tu nak buat ugutan yang dilihat hanya untuk kepentingan PKR dan DAPigs semata - mata. Kalau dia rasa tak puas hati dengan PAS, dia boleh berambus!!! Jangan buat semak dalam parti orang!!!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana