MAT SAPU: BENAR-BENAR BADUT DALAM PAS

Setiap kali dia tak setuju dengan KENYATAAN Hadi Awang, dia akan kata kenyataan Hadi adalah "kenyataan peribadi", bukan polisi parti..

Dan kini Mat Sapu "maju" lagi ke depan: kali ini setiap PEDRBUATAN Hadi Awang yang tak disetujuinya dia kata "perbuatan peribadi", bukan perbuatan parti..

Dengan kenyataan terkini Mat Sapu, maka surat Presiden PAS kepada Sultan tak sah kerana perbuatan Hadi menghantar surat itu adalah "perbuatan peribadi", bukan perbuatan PAS..

Juga tindakan Hadi Awang menyenaraikan orang PAS sebagai calon ketiga adalah "perbuatan peribadi", bukan perbuatan PAS, maka PAS akan tolak Menteri Besar lantikan Sultan dari PAS..

Alang Pelikat pun nak tanya: PAS mana yang nak tolak? PAS Mat Sapu? Nak tolak macam mana? Bukan kah semua antik dan teatrik Mat Sapu ini gaya badut?

Hadi dah kata dia Presiden, melantik calon MB adalah prerogatif Presiden, bukan prerogatif Badut Mat Sapu )kenyataan Hadi itu dilaporkan media khusus disasrkannya untuk Mat Sapu)

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana