JANGAN TERPEDAYA DENGAN KEAYUANNYA... DIA ADALAH PEGUAM SUBVERSIF!!!


Melihat kepada keayuannya, sudah pasti, ramai lelaki normal akan jatuh cinta.

Tetapi sekiranya anda salah seorang daripada mereka yang jatuh cinta dengan wanita di dalam gambar di atas, anda perlu tahu, wanita yang merupakan seorang peguam ini merupakan antara penyokong kegiatan subversif dan penghapusan sebarang akta yang dapat mengekang sebarang kegiatan anarki dan subversif.

Kegiatan dan berkerjaya sebagai peguam, merupakan senjata utama mereka. Golongan peguam yang sangat membenci kerajaan dan sanggup melakukan apa-apa sahaja, termasuklah saling bekerjasama merobohkan tiang-tiang utama yang telah membentuk dan mewujudkan negara ini sehingga berada pada keadaan sekarang.

Sebelum penghapusan ISA, mereka tidak begitu berani tetapi kejayaan mereka mempengaruhi atau lebih tepat lagi memperdayakan untuk penghapusan ISA, membuatkan kesilapan besar tersebut dibayar dengan harga yang sangat mahal.Di sebalik pelbagai kenyataan retorik yang kononnya untuk menjadikan Malaysia sebagai sebuah negara yang terbuka, hakikatnya, Malaysia menjadi bertambah kacau dengan golongan anarki dan subversif semakin berleluasa. Mereka melakuan pelbagai serangan dan mereka juga menggunakan pelbagai jenis orang, termasuklah dari kalangan parti yang memerintah atas nama KEBEBASAN kononnya.

Kalau dahulu, melakukan kesalahan merupakan sesuatu yang amat memalukan dan perlu disembunyikan, sekarang ini tidak lagi. Bahkan dianggap sebagai wira dan perlu dibela serta disanjungi!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana