ANGGOTA MILITAN DAP DITANGKAP, GUAN ENG DAN PHEE BOON POH PUN TAK BERANI PAKAI BAJU UNGU

Malam tadi, pertemuan Guan Eng dengan 200 orang anggota PPS di KOMTAR penuh bersemangat. Ketua Menteri Pulau Pinang yang sedang berusaha mengeluarkan Pulau Pinang dari Malaysia itu, memberikan kata-kata semangat kepada anggota-anggota PPS di hadapannya dalam ucapan berapi-api. Katanya, mereka tidak perlu takut kerana Kerajaan Negeri Pulau Pinang sanggup berhabis duit untuk membela mereka. Bahkan DAP akan menggunakan keseluruhan kekuatan PASUKAN PEGUAM mereka untuk membela anggota-anggota PPS yang ditangkap oleh polis.

Kekuatan PASUKAN PEGUAM.... itu adalah senjata utama Lim Guan Eng yang berikrar untuk memalukan PDRM dan memufliskan PDRM dengan saman-saman berharga mahal.

Dan perlu juga diingat, selain PASUKAN PEGUAM, Lim Guan Eng dan DAP juga memiliki PASUKAN HAKIM dan MAJISTRET yang akan memenangkan mereka, sepertimana yang kita dapat lihat dalam kes-kes saman melibatkan Lim Guan Eng dan DAP ke atas defendan-defendan termasuklah PDRM, Kerajaan Malaysia dan instrumen UMNO-BN.

Penjajahan Komunis/Sosialis dalam bentuk baru. Kalau dahulu mereka bersenjata dan menggunakan taktik peperangan gerila, tetapi disebabkan ASKAR-ASKAR MELAYU dan Angkatan Tentera Malaysia serta Polis Diraja Malaysia, senjata serta taktik peperangan gerila mereka gagal. Peluru tidak boleh dilawan peluru kerana secara tradisinya, pelarian dari negara China tidak mempunyai kekuatan atau keberanian apabila mereka berada di negara kedua. Mereka adalah jenis pengecut walaupun kerap kali mereka melaung-laungkan kehebatan. Kebiasaannya, yang berani akan bersama-sama Kerajaan, ATM dan PDRM di samping berusaha bersungguh-sungguh untuk membalas budi negara ini tanpa membawa lari keluar kekayaan seperti yang dilakukan oleh Robert Kuok, taukeh terbesar DAP!

Sekarang mereka menggunakan senjata baru iaitu UNDANG-UNDANG. Dengan mengukuhkan DAP menerusi pengkaderan dan pengagungan ke atas peguam, DAP dan Lim Guan Eng kini akan menyerang apa-apa sahaja menerusi kaedah saman dan hukuman penjara.

Itu yang sedang dilakukannya sekarang. Dan dengan kerjasama talibarut-talibarutnya dalam Jabatan Kehakiman Malaysia, mudahlah kerja mereka.

Inilah yang kita akan dapat saksikan dalam kes PPS nanti. Perhatikan nama-nama hakim dan majistret yang akan menyebelahi DAP serta menghukum PDRM melakukan penangkapan tidak sah tanpa membahaskan tentang motif serta status penubuhan PPS selain cabaran Lim Guan Eng ke atas pihak berkuasa.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana