Aksi Melampau Mislina “Tokoh Occupy Dataran” Di Cuba


Nak ikutkan Mislina Mustaffa bukanlah pelakon yang terkenal sangat di Malaysia ini melainkan diingati kerana bergiat dalam teater, pernah muncul dalam beberapa naskhah arwah Yasmin Ahmad dan berlakon dalam filem adaptasi kehidupan Zaiton Sameon yang gagal memuaskan hati produsernya hingga dibuat semula.

Kebanyakan kisah Mislina yang terbit di media pun lebih ke arah memperkatakan tentang kehidupan peribadinya yang ‘lain’ daripada orang lain.

Berbeza dengan kebanyakan wanita biasa apatah lagi jika diperincikan kepada wanita timur berbangsa Melayu beragama Islam, Mislina memilih kebebasan menghirup udara tanpa batasan di dunia ini termasuk menggunakan alasan projek hidup secara gelandangan (going homeless by choice).

Sejak dulu dia tidak kekok memperlihatkan sisi hidupnya yang jelas terpesong dari norma agama yang dilahirkan bersamanya dari segi pakaian dan gaya hidup.

Terbaru, Mislina berkongsi gambarnya ketika mengunjungi Cuba pada 27 Julai hingga 21 Ogos 2014 lalu termasuk kenangan dia berbikini sambil menikmati keindahan pantai bersama teman lelaki.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana