SYABAS...FAEKAH HUSIN MELEBARKAN SERANGANNYA...DAH DAP PULAK DIKETUKNYA SERENTAK DGN ANWAR IBRAHIM-WAN AZIZAH...!!!

 Makin hari,Faekah Husin semakin menyakitkan hati Anwar Ibrahim dan konco-konconya dlm PKR.Tidak cukup dgn PKR,DAP juga semakin sakit hati dgn Faekah Husin.Ada2 sahaja yg dicuit oleh Faekah Husin menerusi Twitternya.Dan setiap kali dicuit,setiap kali itulah juga,kurap panau,tokak dan bisul bernanah terserlah dlm Pakatan Rakyat yg selama ini disembunyikan dan ditutup dgn cerita SEMUA SALAH UMNO..!!
Debaran Anwar Ibrahim dan isterinya,konco dan macai mereka semakin bertambah.
Mereka ingatkan hari ini Khalid Ibrahim akan menghadap DYMM Sultan Selangor,tetapi rupa-rupanya petang esok.Makna kata,ada perbincangan dan perkiraan lain yg lebih besar dibuat oleh DYMM Sultan Selangor.
Kongres yg dibuat di Shah Alam dgn ehsan Khalid Ibrahim dan Faekah Husin,dah jadi perhimpunan budak2 sekolah.Tak selayaknya dibuat dan dianjurkan dlm Stadium Melawati sebaliknya cukup kalau sekadar menyewa sebuah balai raya di pantai Morib memandangkan jumlah kehadiran perwakilan dan peserta Kongres terlalu papa.
Sehingga semalam,jumlah yg mendengar ucapan berapi-rapi Azmin Ali dan pemimpin2 PKR yg lain,tak mencecah seratus org pun.Lebih banyak kerusi dari org.Anwar Ibrahim pula sepanjang kehadirannya,berwajah kelat,dlm tekanan dan cukup susah nak senyum.Dia lebih banyak pegang dahi dan tunduk berbanding melihat kerusi2 kosong di hadapannya.
Kenyataan yg dikeluarkan oleh Faekah Husin memang sedap didengar.PKR dan DAP skg ini cuba mengingatkan semula cerita kononnya UMNO Perak telah merampas kerajaan yg sah pd Feb 2009 walaupun hakikatnya,kerajaan yg sah itu sebenarnya kehilangan majoriti dlm DUN.
Sedangkan di Selangor,yg digulingkan adalah Khalid Ibrahim,org mereka sendiri yg kemudian dipecat demi mewajarkan tindakan menaikkan Wan Azizah atau Azmin Ali.UMNO dan BN,langsung tidak terlibat,baik secara langsung atau secara tidak langsung.Yg duk kalut dan bercempara sesama sendiri adalah PKR,DAP dan PAS.
Kerana itulah,Faekah Husin melemparkan sindiran tajam kpd PR,khususnya para pemimpin PKR seperti Azmin Ali,Anwar Ibrahim,Wan Azizah,Rafizi Ramli mahupin Zuraida Kamaruddin.
Kerajaan haram mana pula yg nak rampas kerajaan negeri Selangor dari tangan Pakatan Rakyat? UMNO? BN? Khalid Ibrahim? Sultan Selangor?
Memang betullah cakap Faekah Husin,dulu mereka beria-ia kata Kerajaan Haram UMNO-BN Perak,skg disebabkan UMNO tak wujud di Selangor,Kerajaan Haram tu ditalakan sesama sendiri pula... Dan sudah tentulah yg dikatakan Kerajaan Haram itu adalah PAS yg kini mempunyai peluang terbesar utk salah seorang ADUNnya dilantik sebagai Menteri Besar Selangor..!!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana