PERINGATAN..!!! Rahsia Di Sebalik Harga Murah COURT.

Pernah dengar iklan berbunyi seperti ini; 'Tawaran Separuh Harga Courts Mammoth, Pakai Dulu Bayar kemudian', 'Tawaran Hebat Aidilfitri, Diskaun Sehingga 70% dengan cashback sehingga RM 5000!'. Siapa yang tak tergiur bukan bila mendengar tawaran 'hebat' seperti ini? Maka ramailah diantara kita (terutamanya orang Melayu, sadly!) yang berpusu-pusu serbu Courts Mammoth semata-mata 'buta' dengan tawaran murah ini.

Malangnya, tawaran harga murah ini hanya sah sekiranya anda membeli dengan cara berhutang (Flexi credit) dan bukannya secara tunai. Disinilah taktiknya yang menyebabkan ramai orang terperangkap. Bahkan dengan tawaran murah seperti yang dicanangkan, pembeli berkemungkinan perlu membayar sehingga berkali-kali ganda daripada harga asal (sekiranya dibeli secara tunai).

Sebab banyak kes yang kata Court Mammoth ini macam ah long terancang.. gila sadis dia punya interest dan cara ugutan mereka boleh buat orang rasa nak bakar je office court ni..dan ramai yang terkena adalah orang kita orang melayu.. bayangkan lambat bayar sebulan pun mereka ugut macam kita ini ada sangkut bayar berbulan-bulan!

Berhati-hatilah! Dinasihatkan bagi yang nak beli barangan Courts Mammoth secara berhutang cubalah ELAKKAN kecuali beli CASH sahaja (kalau mampu, kalau tak mampu baik jangan beli!
Dari Sumber..

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana