PANAS..!!! Akhirnya Rafizi Mengaku Lelaki Dalam Video Seks Itu Mustafa Ali.

Apa pun admin nak ucap terima kasih kepada Rafizi Ramli kerana sudah pun mengesahkan bahawa kelibat atau susuk tubuh lelaki dalam satu video seks antara seorang lelaki yang menyerupai Mustafa Ali adalah BENAR dan SAHIH !!

Sebelum ini isu video seks tersebut sudah pun menjadi viral malahan spender putih milik lelakai tersabut juga sudah mampu melariskan jualan spender seumpamanya sejak sekian lama.

Namun seperti biasa puak pembangkang akan cuba untuk menafikannya selain daripada mengheret isu lain supaya rakyat tidak lagi mengingati insiden yang memalukan parti PAS tersebut.

Kini Rafizi Ramli selaku pemimpin dan wakil rakyat malah Pengarah Strategi PKR telah mengaku bahawa lelaki terbabit adalah Mustafa Ali apabila tidak dapat menahan emosi akibat perbalahan sesama pimpinan PKR dan PAS.

Semuanya bermula apabila Rafizi Ramli yang membuat pendedahan bahawa PAS enggan menyokong Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri sekiranya Pakatan Rakyat menang PRU-13, dibalas oleh Mustafa Ali sebagai 'kenyataan biadap', dan Rafizi Ramli yang diketahui mudah tersentuh umpama pondan yang diberitahu tunggul misai dan janggut boleh nampak, segera membalas dengan menyelar Mustafa Ali.

Katanya, Mustafa Ali jauh lebih bodoh berbandingnya kerana ditangkap berzina dan perzinaannya dirakamkan menerusi video, manakala spender super meganya berwarna putih menjadi ikon baru yang mempersendakan Pakatan Rakyat dan PAS sendiri. Sehinggakan Mustafa Ali gagal menjadi calon kerana kebodohannya itu.

Bro !! Takkan nak kata Rafizi pembohong kot ?? Takkan nak kata Rafizi main-main kot ??

Kalau ada mana-mana pihak yang tampil menafikan kenyataan itu atau cuba menyelamatkan Rafizi dan Mustafa Ali dengan berkata itu hanyalah sekadar andaian Rafizi akibat emosi marah terhadap Mustafa , Admin rasa budak-budak tadika pun tau PEMBOHONG BESAQ !!

So amacam Mustafa ?? Rafizi nak taruk balik ker ?? Kenal sangat dah puak-puak munafik ni ....

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana