ORANG PAS! MEH TENGOK MACAMANA PKR HINA KAMU SEBAB HADI DILANTIK TIMBALAN PRESIDEN ULAMAK SEDUNIA!

Sekarang ini, orang PKR sedang bercakap besar. Kata mereka, kalau bukan kerana bantuan, pengaruh dan usaha bersungguh-sungguh Anwar Ibrahim, Presiden PAS, Hadi Awang tidak akan dilantik sebagai Naib Ketua Kesatuan Ulama Sedunia.

Kata mereka lagi, Hadi Awang bukannya kenal baik dengan Yusof Qaradawi. Yang kenal baik dan akrab dengan Qardawi adalah Anwar Ibrahim. Malah Qardawi sudah beberapa kali mengeluarkan kenyataan yang menyokong Anwar Ibrahim dalam menghadapi isu liwat.

Jadi, orang PAS tidak seharusnya berasa bangga dengan perlantikan Hadi Awang itu kerana tanpa jasa baik Anwar Ibrahim, maka Hadi Awang tidak akan diangkat ke jawatan tersebut.

Pecacai PKR menjustifikasikan pemergian Anwar Ibrahim ke Turki pada 20 Ogos lalu yang kemudian, dalam tempoh beberapa jam kemudian, telah berangkat ke Tel Aviv. [

Untuk menutup malu, PKR cuba mencari pelbagai helah dan kebetulan pula, Hadi Awang telah dilantik oleh Yusof Qardawi sebagai salah seorang daripada tiga orang Naib Ketua Kesatuan Ulama Sedunia, maka alasan itulah yang digunakan untuk bermegah-megah.

Hakikatnya, Anwar Ibrahim tidak sempat bertemu dengan Yusof Qardawi kerana difahamkan Yusof Qardawi enggan bertemu dengannya. Sebaliknya, Anwar ke Istanbul selain destinasi awalnya adalah Tel Aviv adalah untuk memujuk Hadi Awang agar bersetuju dengannya melantik Wan Azizah sebagai Menteri Besar Selangor, bukannya Azmin Ali.

Baca Seterusnya...Kat Sini

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana