Mahu Untung Lebih Maaa.....Perwakilan PKR Berang Penyediaan Makanan

SHAH ALAM: "Aku bayar tapi macam ni ke makanan yang disediakan? Aku bayar RM20 tahu tak, tapi macam p*** mak!," kata seorang perwakilan yang berang dengan penyediaan ketika hadir pada Kongress Nasional Keadilan Ke-10 Parti Keadilan Rakyat (PKR) 2014 di Stadium Melawati pagi ini.

Individu terbabit berkata demikian kepada seorang lelaki yang bertugas menyediakan makanan kepada perwakilan.

Kejadian itu berlaku di hadapan wartawan MySuara.

Sementara itu ketika MySuara bertanya kepada lelaki yang dimarahi terbabit dia berkata, individu yang memarahinya itu tidak berpuas hati apabila air minuman yang disediakan habis.

"Saya mengisi bekas air minuman itu apabila ia habis dan saya selalu peka dengan keadaan itu, tapi tiba-tiba dia nak marah saya.

"(Air) Tinggal sedikit saja saya isi untuk penuhkan kembali," katanya.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana