Macam Ni Sekali Ker......Khalid Buat Ucapan Hari Lahir Kepada Anwar

PETALING JAYA: Walaupun berdepan krisis dengan bos partinya yang membawa kepada pemecatan beliau dari PKR, Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Ibrahim meluangkan masa membuat ucapan hari lahir yang ke-64 tahun kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Ucapan dibuat di laman Facebook pada hari Ahad, Khalid menulis: "Selamat menyambut ulang tahun kelahiran buat Dato ' Seri Anwar Ibrahim. Semoga dikurniakan umur yang panjang untuk istiqamah dengan agenda reformasi & perjuangan rakyat".

Mesej Khalid menerima pujian di Facebook.

"MB terbaik. Walaupun beliau dipecat oleh Anwar tetapi masih mengucapkan perkataan yang baik dan doa," kata  ShiDiq Lim.

"Tan Sri, saya menitiskan air mata untuk anda apabila membaca ucapan hari jadi ini. Jangan bimbang Tan Sri, doa saya adalah bahawa anda akan kekal di Selangor MB 'post' ," kata Rajesh Manikam.

Pada Sabtu, Khalid dipecat dari PKR kerana menentang perintah untuk melepaskan kerusinya kepada presiden parti Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana