KHALID IBRAHIM BERANI MENENTANG ARUS!

Tahniah kerana keberanian dan ketegasan anda menentang arus. Kini anda dikekalkan sebagai MB oleh Sultan. Seluruh exco PKR dan DAP gugur seperti nangka busuk. Anwar terkebil-kebil jatuh tangga ditimpa tangga. Tak lama lagi bermukim di penjara pula untuk menghimpun seluruh pejat, cicak, lipas dan nyamuk berdemonstrasi menjatuhkan kepala samseng dalam penjara. Mungkin ini mainan imaginasinya. DAP cakap sui (sial) sebab Anwar homosek super tegar gagal menjatuhkan Khalid. Sekarang PKR dan DAP jadi pembangkang. PRU 13 juga membawa sial pada Anwar, PKR, Wan Azizah dan DAP!

Pas mesti tegas. Jangan main serban leso, jadi duri dalam daging untuk sabotaj Khalid. Jangan desak Khalid memberi berbagai jawatan exco yang lebih kepada Pas. Ingat ini ujian Allah juga. Pas jangan jadi kaldai mana-mana pihak sekali pun. Berjuang atas nama Islam dan bukan main "selam2" undi Pas masuk syurga seperti di era Nik Aziz. Pas sudah sesat jalan diheret oleh ular dalam semak yang menyesatkan ummah. Kembalilah ke jalan yg lurus, Hayati perjuangan Pas menurut perlembagaannya.

UMNO Selangor juga jangan cuba menangguk di air keruh. Air dalam UMNO Sgor pun sudah pekat keruk coklat. Sekarang perjuangan badak berendam, badak sumbu, buaya bujang senang dan naga sudah habis eranya. Mesti lahir barisan pemimpin muda tetapi bukan dari Pemuda UMNO yang dipimpin oleh mansia korup.Bekerjasamalah dengan Pas dan Khalid dalam wadah perpaduan Melayu dan ummah untuk menjamin Selangor terus dipimpin oleh orang Melayu. Ana yakin Khalid boleh bekerjasama dengan Pas dan UMNO untuk memajukan negeri dan rakyat Selangor. Ingat jangan jadi kacang lupakan kulit, jangan lupa asal usul kalian, dan jangan jadi pengkhianat dalam perjuangan.

Kalau kerjasama yang erat antara Khalid, Pas dan UMNO semakin erat atas semangat perpadfuan Melayu, islam dan cintakasih terhadap negeri Sgor ana yakin PRU 14 kerjasama yang erat ini akan memberi jaminan Melayu akan kembali berkuasa dengan kepimpinan yang bukan si Malin Kundang lagi.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana