BAKAL MAK JANDA TAKUT TAK DAPAT UNDI ORANG MELAYU!!!

Selepas puas dia menabur fitnah terhadap lawannya dalam Pilihan Raya Umum yang lalu, Si Nurul Izzah tu tampil pulak mempersoalkan kajian persempadanan semula di Selangor.

Kata Si Nurul Izzah tu, rancangan persempadanan semula yang direncanakan oleh SPR akan memberi tumpuan ke kawasan - kawasan Melayu sekitar Negeri Selangor.

Katanya, SPR dijangka sedang menyusun untuk mewujudkan 7 kawasan Parlimen baru disekitar Selangor dan ianya meliputi kawasan - kawasan Melayu.

Dalam erti kata lainnya, SPR merancang untuk menambah lagi bilangan Ahli Parlimen dikalangan orang - orang Melayu menjelang Pilihan Raya Umum yang akan datang.

Maknanya, dalam Pilihan Raya Umum yang akan datang, Selangor akan dapat diwakili oleh 7 orang Ahli Parlimen Melayu didalam sidang Dewan.

Namun, bagi Si Nurul Izzah, perancangan yang dibuat oleh SPR itu merupakan satu langkah yang menggugat Pakatan Haramjadah tu dan memberi kemenangan kepada Barisan.Nampak gayanya kenyataan Si Nurul Izzah tu memberi gambaran seolah - olah orang Melayu tak menyokong puak - puak Pakatan Haramjadah ni.

Maka sebab itu dia menyeru agar rancangan yang direncanakan oleh SPR bagi menambah jumlah bilangan kerusi Ahli Parlimen Melayu dibantah secara terang - terangan.

Persoalannya, kenapa pulak diorang nak bantah sedangkan sebelum ini diorang kata diorang ada sokongan yang kuat dari kalangan rakyat diperingkat bawahan?

Adakah dengan penambah kerusi itu akan membuatkan sokongan terhadap Pakatan Haramjadah tu semakin luntur sehingga membuatkan mereka hilang keyakinan?

Jika diorang yakin bahawa rakyat diperingkat bawahan menyokong perjuangan mereka, sudah tentu cadangan SPR tu tak perlu nak dibantah secara terang - terangan.

Maka, kenyataan Si Nurul Izzah tu secara tak lansung telah membuktikan bahawa Pakatan Haramjadah tu tak mampu nak raih sokongan dari kalangan orang Melayu.

Tapi, apa nak heran ye tak. Dia menang Pilihan Raya pun bukan sebab rakyat diperingkat bawahan menyokong apa yang dia buat. Dia menang pun sebab dia menabur fitnah terhadap orang lain. Kalau tidak, dah tentu sekarang ni dia dok terperuk dicerok dapur je kerjanya!!!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana