ANWR Sudah Resah dan Risau Sanggup Jumpa Haji Hadi..

Pertemuan antara Hadi Awang dengan Anwar Ibrahim bersama-sama rombongan PKRnya telah berlangsung dan disahkan oleh Setiausaha Agung PAS, Mustafa Ali. Ada perkara yang sangat menarik berlaku dalam pertemuan tersebut.

Anwar Ibrahim bergegas ke Kuala Terengganu selepas Khalid Ibrahim mengumumkan dia masih mendapat perkenan DYMM Sultan Selangor untuk meneruskan tugasnya sebagai Menteri Besar Selangor. Cubaannya untuk memujuk selain mengugut Hadi Awang dengan menggunakan perintah saman Chegu Bard, dikhabarkan tidak berjaya.

Bagaimanapun, seperti biasa, Anwar Ibrahim yang sentiasa bercakap bohong memberitahu, pertemuan dengan Hadi Awang adalah BAGUS.

Hakikatnya, Anwar Ibrahim gagal sama sekali menampilkan nama-nama 35 ADUN yang didakwanya menyebelahi dan menyokong keinginannya agar Wan Azizah, isterinya menjadi Menteri Besar Selangor.

Hilang segala cakap besar kononnya, PKR tidak memerlukan PAS. Kononnya 35 ADUN sudah dalam tangan. Tetapi bergegas segera ke Kuala Terengganu untuk bertemu dan memujuk Hadi Awang yang kemudian, dihampakan oleh Presiden PAS itu dengan permintaan bukti.

Helah Anwar Ibrahim nampaknya tidak begitu berjaya kali ini. LANGKAH KAJANGnya sudah jadi LANGKAH TERKANGKANG!

Nantikan berita selanjutnya kerana perkembangan selepas ini lebih menarik dan Anwar Ibrahim mungkin terpaksa berlakon sakit atau nazak!!!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana