NORA DANISH DAN NEDIM DIKRITIK GARA-GARA MEMAKAI TOPENG KE JALAN TAR

Tinggal beberapa hari saja lagi Ramadhan akan meninggalkan kita, Syawal pula bakal menjelma. Hah! waktu sekarang ni, tak kira siapa, semua sedang sibuk membuat persiapan untuk beraya. Betul tak?

Musim-musim perayaan ni, antara tempat yang menjadi kegemaran atau syurga membeli belah dah semestinya Jalan Tunku Abdul Rahman (TAR). Mana taknya, selebriti terkenal pun turun bershopping disana tau!

Terbaru, pasangan merpati dua sejoli, Nora Danish dan Nedim Nazri pun ke jalan TAR. Namun, apa yang pelik, pasangan ini dilihat memakai topeng untuk menutup sebahagian dari wajah mereka.Melalui beberapa keping foto yang dikirim kepada kami, Nedim telah memuat naik foto dirinya dan Nora Danish sedang sibuk membeli-belah.

Bagaimanapun, tindakan pasangan ini memakai topeng mengundang rasa tidak senang dikalangan pengikutnya di Instagram. Hinggakan ada yang membuat kesimpulan bahawa Nora dan Nedim sengaja berbuat begitu demi tidak diganggu.

Namun, bagi kami, kalau benar sekalipun mereka berbuat begitu, tak ada salahnya kan? Bayangkan jika korang yang nak membeli-belah tiba-tiba diserbu peminat. Kan dah tergendala perancangan. Kalau tak dilayan, nanti dikata sombong pula.

Kalau korang nak tahu, dek kerana kritikan yang diterima, Nedim tampil menjelaskan bahawa dia dan Nora memaki topeng bertujuan untuk menjaga kesihatan.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana