Zahid Md Arip : Azmin 'Lembu' Anwar, Tak Layak Pimpin PKR

KUALA LUMPUR 8 April - Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Azmin Ali disifatkan tidak layak menjadi memimpin parti itu kerana menjadi 'lembu' kepada Ketua Umum PKR. Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Mursyidul Am Tolak Individu Bernama Anwar Ibrahim (TIBAI), Zahid Md Arip berkata, Anwar akan memastikan kedudukan isterinya stabil.

"Dalam hal ini dia (Anwar Ibrahim) lebih percayakan Datin Seri Dr Wan Azizah sebab air mata Azizah lebih bernilai berbanding Azmin.

"Anwar memang tidak suka Azmin lawan Presiden, bagi Anwar Azmin ini adalah lembu dan kuda tunggangan Anwar. Mana boleh jadi Presiden

"Dia budak suruhan dan tidak boleh bercita-cita tinggi." katanya kepada Rakyat News ketika ditemui di sini hari ini.Dalam pada itu, Bekas Naib Ketua Angkatan Muda Keadilan itu turut berharap Azmin Ali akan memenangi jawatan Timbalan Presiden pada pemilihan parti 10 Mei ini menentang musuh terdekatnya Menteri Besar Selangor Tan sri Khalid Ibrahim.

Zahid turut berkeyakinan pada 10 Mei ini Setiausaha Agung PKR, Datuk Saifuddin Nasution Naib Presiden PKR Tian Chua akan menarik diri dari bertanding Timbalan Presiden bagi memberi laluan kepada Azmin Ali menentang Khalid Ibrahim sepertimana mengikut skrip yang disusun oleh Anwar Ibrahim.

"Saya yakin mereka akan mengumpulkan kuatan untuk supply penyokong mereka kepada Azmin.

"Jenis macam Saifuddin ini dia tidak ubah umpama pencacai tua angkat najis Anwar dia juga kucing kurap tiada nilai," katanya

Pada pemilihan parti tahun ini, Azmin bakal mempertahankan jawatan yang disandangnya berhadapan dengan Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim, Naib Presiden, Tian Chua, Setiausaha Agung, Datuk Saifuddin Nasution Ismail serta dua ahli parti, Datuk K Rama dan Ganusegaran.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana