SAH !!! Puak PR Kata Kematian Karpal Di Rancang?

Berikutan kematian Karpal Singh awal pagi semalam , pelbagai pihak tampil dengan pandang masing-masing.Dalam pada banyak pihak di lihat bertelagah dalam laman-laman media sosial tentang pelbagai perkara berkaitan , kenyataan oleh seorang pemegang akaun facebook yang di daftarkan atas nama Anil JS di lihat punya banyak perkara yang boleh menyebabkan banyak misteri di rungkaikan.Kehilangan misteri MH370 ? dan sudah tentu insiden melibatkan kematian Karpal Singh ?

Berdasarkan kenyataan Anil JS yang di katakan anak saudara kepada mendiang Karpal Singh ini , banyak perkara mampu di rungkaikan kerana beliau memperlihatkan kepada umum bahawa beliau tahu kejadian-kejadian tersebut di sebabkan oleh pihak tertentu.

Malah dalam kenyataan itu jelas sekali Anil JS ini menyebut kerajaan Malaysia sebagai bertanggungjawab !

Jadi kepada pihak berkuasa rasanya bolehlah dengan kadar segera menjemput beliau ke mana-mana balai polis berdekatan supaya soal siasat dapat di jalankan.Kalau dia tak endahkan jemputan tu hantar sahaja pasukan polis dan berkas mamat ni sebab dia punya maklumat yang cukup penting melibatkan soal keselamatan negara dan ianya cukup penting untuk merungkaikan 3 kejadian sekali gus.

Tak kiralah kerajaan Malaysia ka atau mereka-mereka yang terlibat dengan kerajaan Malaysia sekiranya benar-benar terlibat tindakan harus di ambil.Kalau tak ada BUKTI lepas tu main tuduh-tuduh sahaja , rasanya Anil JS ni boleh di tahan di bawah akta tertentu kerana bukan sahaja berbohong tetapi turut menyentuh soal keselamatan negara.

SAH !!! Pihak Polis harus segera bertindak kerana rakyat Malaysia mahu kepastian dan jawapan !

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana