Penyertaan Negara Luar Dalam Misi SAR MH370 Bukti Malaysia Ikhlas, Jujur

KUALA LUMPUR 7 April -  Penyertaan yang diterima Malaysia dalam misi mencari dan menyelamat (SAR) pesawat Malaysia Airlines (MAS) penerbangan MH370 dari Kuala Lumpur ke Beijing yang hilang sejak 8 Mac lalu bukti negara ini ikhlas dalam menjalinkan hubungan kerjasama dengan negera luar.

Pemangku Menteri Pengangkutan, Datuk Seri Hishammuddin Hussein berkata, Malaysia tidak bermusuh dengan mana-mana negara dan kerana itu negara luar masih menghulurkan bantuan dalam usaha misi SAR pesawat MH370 sehingga kini.

"Malaysi sentiasa ikhlas, jujur dan tidak bermusuh dengan negara lain.Kita juga sentiasa bersandar kepada kebenaran, oleh sebab itu kita mendapat pertolongan yang luar biasa daripada negara luar.

"Kita tidak takbur, tidak angkuh dalam menjalinkan kerjasama. Tambahan dengan situasi yang jarang berlaku dalam sejarah, jelas terbukti dengan kerjasamaa ini, kita (Malaysia) berada di landasan yang betul," katanya dalam dalam sesi temubual di Buletin Utama TV3 sementara tadi.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana