PENIPU..!!! DAP Seru PAS Kembali Ke Pangkal Jalan Negara Kebajikkan Bukan Negara Islam Dan Tolak Hudud.

Admin sikit pun tidak rasa terkejut bilamana Nga Kor Meng, cina Dap yang selalu diajar menghafal ayat-ayat suci Al-Quran oleh puak Pas untuk menghina umat Islam lain terutama Umno di pentas-pentas ceramah mereka.

Ingatkan setelah bertahun cina Dap ini di ajar oleh Pas, dia dah faham mengenai Islam tetapi malangnya itu hanya lakonan untuk puak-puak Pas bertakbir bila cina ini membaca ayat Quran. Malang sungguh agama Allah dipergunakan Pas untuk politik dunia.

Nga Kor Meng semalam meminta Pas menfokuskan penubuhan Negara Berkebajikan bukan negara Islam dan melaksanakan hudud.

Penubuhan Negara Berkebajikan itu juga turut terkandung sebagai polisi dalam Buku Jingga PR, malah ia sudah diluluskan sempena muktamar Pas yang lalu.

“DAP memang tidak setuju dengan hasrat Pas menubuhkan negara Islam serta pelaksanaan hukum hudud. Kita juga tidak mahu penubuhan negara Kristian, Buddha atau Hindu.

“Apa yang penting adalah semua pihak perlu hidup aman damai dengan saling hormat menghormati selaras dengan Perlembagaan Persekutuan.

“Malah, pada 1998 Mahkamah Persekutuan juga telah memutuskan bahawa Malaysia bukan negara Islam, tetapi negara sekular yang berpaksikan kepada Perlembagaan Persekutuan. Malaysia juga adalah sebuah negara yang mengamalkan demokrasi berparlimen dan raja berperlembagaan,” katanya

Pas perlu memberi fokus kepada penubuhan Negara Berkebajikan seperti yang telah dipersetujui bersama sebelum ini.

“Pas perlu kembali kepada konsep penubuhan Negara Berkebajikan ini kerana secara tidak langsung ianya akan menambah sokongan daripada masyarakat berbilang kaum di negara ini selaras dengan slogan ‘Pas Untuk Semua.’

Ahli Parlimen Taiping itu juga bersetuju dengan kenyataan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang tidak akan menyokong pelaksanaan hudud di Kelantan.

Dari Sumber...

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana