KARPAL NYATAKAN KEBENARAN!!!

Hakikatnya inilah yang ditakuti oleh puak - puak Parti Angguk Saja tu sebenarnya. Diorang sebenarnya takut dengan apa yang hendak didedahkan oleh Karpal.

Betul kata Setiausaha Majlis Syura PAS. Buat pertama kalinya dalam seumur hidup Si Karpal, dia cukup memahami apa itu Hukum Hudud yang sebenarnya.

Maka atas sebab itu juga, Karpal buat pertama kalinya dengan berani menyatakan Kebenaran yang selama ini sengaja disembunyikan oleh PAS.

Perlu DIINGATKAN!!! Karpal merupakan diantara peguam yang terhebat di Malaysia. Malah dia juga turut dianggap sebagai "King of Kings" dikalangan peguam.

Maka sudah tentu dia lebih mengetahui mengenai perundangan jika hendak dibandingkan dengan orang lain. Kalau tidak, takkan Si Ketua Penipu tu sanggup upah dia.

Realitinya, PAS sendiri tahu mengenai perkara ini. Tapi hakikatnya mereka masih cuba nak bermain Politik dan cuba nak bersandiwara dengan rakyat.

Jelas, tindakan PAS selama hari ini hanya sekadar untuk menyembunyikan fakta sebenar dari diketahui oleh rakyat umum. Kebenaran itu mereka sorok dari pengetahuan rakyat.

Untuk apa? Adakah ianya demi perjuangan Islam? Adakah ianya demi kepentingan agama suci itu sendiri? Tidak!!! Semuanya demi perjuangan Politik peribadi mereka sendiri.

PAS hanya mempergunakan Islam sebagai alat dalam propaganda Politik mereka semata - mata. Maka sebab itu diorang sanggup sembunyikan Kebenaran yang sebenar - benarnya.

Tapi, seperti mana yang dijelaskan diatas, buat pertama kali dalam seumur hidup Karpal, dia mendedahkan Kebenaran untuk kita semua fahami.

“Pengenalan Hukum Hudud di negara ini akan menyebabkan sistem perundangan kita terbahagi kepada dua dan ini kita dapati sangat sukar untuk dilaksanakan dalam sebuah masyarakat majmuk,” ujarnya.

"Walaupun Pas telah menjelaskan yang Hukum Hudud hanya akan digunakan ke atas masyarakat Islam sahaja tetapi pelaksanaan dua sistem perundangan khususnya berkaitan jenayah akan mencetuskan konflik dan huru-hara apatah lagi jika ia melibatkan dua orang bukan Islam dan Islam dalam kes yang sama tetapi dibicarakan dalam dua sistem yang berbeza."

Nah!!! Itu yang sebenarnya. Itu Hukum Hudud yang benar - benar dianjurkan dalam Islam. Islam ini Adil. Islam ini menyeluruh. Islam ini tidak hanya tertakluk untuk Islam sahaja. Kalau itu pun PAS masih tak faham, maka bukan Islam la diorang tu!!!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana