DRAMA ANWAR DAN KARPAL SINGH BELUM SELESAI.....

Kedua pemimpin pmbangkang ini sudah dijatuhi hukuman oleh Mahkamah Rayuan.Anwar kena lima tahun penjara sebab meliwat Saiful. Dia buat rayuan ke Mahkamah Persekutuan. Karpal Singh pula kena denda RM4,000. Dia juga buat rayuan ke Mahkamah Perskutuan. Ada kelucuan dari kisah dua watak pembangkang ini. Dulu Karpal berkata di Parlimeen Anwar seorang homosek. Dia ada bukti. Dia kata Anwar imoral. Dia minta Anwar bertaubat.

Tup2 Karpal jadi peguambela Anwar pula dalam kes liwat ini. Apa macam ini hal? Dulu cakap Anwar homosek, dan dia ada bukti. Sekarang sudah jadi kawan dan peguambela pulak. Ini watak Karpal Singh yang rakyat sudah tahu. Pelek bin hairan.Tapi Allah Maha Kuasa. Dia menunjukkan kepada rakyat kuasaNya yang tidak dimiliki Anwar juga Karpal. Keduanya dijatuhi hukuman yang memungkinkan mereka hilang kerusi Parlimeen.

Dari sumber angin lalu pihak pendakwa raya juga membuat rayuan ke Mahkamah Persekutuan. Nampaknya pihak pendakwa tidak berpuas hati dengan hukuman yang dikenakan terhadap Anwar dan Karpal Singh. Mungkin pihak pendakwa hendak meminta Mahkamah Persekutuan menambah lagi masa penjara Anwar lebih dari lima tahun. Kononnya pihak pendakwa mahu Karpal dijeblos dalam penjara kerana menghina Sultan Perak untuk menjadi pengajaran kepada puak-puak anti nasional di masa depan.

Rakyat akan menunggu dengan hati berdebar-debar apakah gerangan penghakiman yang bakal dibuat oeh Mahkamah Persekutuan terhadap kedua pemimpin pembangkang ini.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana