DENGKI..!!! DATO' DR. Haron Din Dikecam Dan Dihina Oleh Ahli PAS Anwaris.

Kata-kata pedas blog pro PAS Anwaris mengatakan tindakan Haron menerima lawatan bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad sebagai hina.

Penulis blog turut mempersoalkan tindakan akhbar PAS Harakah online yang seperti bangga menyiarkan berita lawatan itu di laman depan seolah-olah ia sesuatu yang perlu diraikan.

Blogger yang teruk ini siap boleh ugut Haron akan menimpa nasib yang sama seperti Bekas Menteri Besar Kedah Tan Sri Azizan Razak yang kerap sangat menerima lawatan pemimpin BN masa sakit, terus meninggal dunia.“Haron Din nak terima nasib macam itu?” kata blogger tersebut dalam tulisannya.

Selain itu, blog itu melaporkan bahawa IJN sendiri adalah pusat perubatan UMNO kerana ditubuhkan oleh Dr Mahathir yang mendapat ilham penubuhannya setelah beberapa kali hampir mati akibat serangan jantung.

“Apa tidak ada pusat perubatan lain yang Haron Din boleh pergi, tak malu dapat rawatan di hospital UMNO?” katanya.

“Pakatan Rakyat lebih terdorong untuk percaya Harun Din menerima lawatan Najib ini dengan sengaja atas sebab kewangan.

“Menurut maklumat, Harun Din mahu dengan lawatan Najib, IJN tidak akan meminta bayaran ke atas caj rawatannya yang sudah mencecah lebih RM 40,000 sejak seminggu dirawat disitu.

“Kalau isunya wang, Harun Din tidak perlulah berbuat demikian – merendahkan maruah sendiri dengan menerima lawatan pemimpin zalim seperti Najib.

“Aku yakin, mana-mana kerajaan negeri Pakatan Rakyat, bersedia menanggung kos perubatannya itu kalau Harun Din ringan mulut meminta. RM 40,000 saja pun, berapalah sangat nilainya? Kecil sangat,” (Blog Pro PAS Anwaris negarapakatanrakyat.blogspot.com )

Dari Sumber..

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana