DAP SEBENARNYA TAKUT KEPADA PENYATUAN MELAYU?

Kerajaan PAS Kelantan tidak perduli laa DAP nak bising ke nak tentang ke , PAS tetap akan membentangkan Rang undang-undang hudud di Dewan Rakyat. Manakala ADUN UMNO di Kelantan bersedia untuk menerimanya 100%.

Kan cantik macam tu, Kerajaan Persekutuan di bawah pemerintahan UMNO membenarkan hudud di laksanakan di negeri - negeri dan kerajaan negeri di Kelantan di bawah kuasa PAS bersetuju untuk membawa rang undang-undang ke Dewan Rakyat yang mana akhirnya DAP dan MCA terpaksa nga-nga kerana mereka tidak ada kuasa. Manakala PKR dah berbuih mulut ...Kalau DAP dan PKR berani , keluarlah dari pakatan. Sudah tentu mereka tidak akan dapat undi lagi dari orang Melayu PAS dan PKR yang selama ini membenci mereka dalam diam. Dengan itu habislah cita-cita mereka untuk memperkadukkan PAS dan PKR dalam usaha mendirikan kerajaan caca -marba yang mereka idamkan.

Manakala ketua UMUM PKR pula hanya dapat bermimpi dapat duduk di kerusi empuk perdana menteri. Hancur segala cita-citanya.

MCA yang sudah tidak ada taringnya lagi kepada kaum cina boleh lah duduk diam-diam. Jangan cakap banyak dan buat kerja untuk bantu kerajaan.

INILAH HASILNYA JIKA UMNO DAN PAS BEKERJASAMA .....ISLAM DAN MELAYU AKAN JADI LEBIH KUAT.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana