Bermaksiat Dari Tandas Sekolah Hingga Ke Tandas Masjid.

Dua sejoli yang ditangkap sedang berbuat makiat di dalam tandas masjid. Begini antara trend remaja Islam masa kini  di dalam negara orang Islam, termasuk di negara kita.. Di mana salahnya sistem pendidikan dan kehidupan sosial negara umat Islan?
Ini, berlaku di Masjid Pancasila, Kecamatan Bangil, Kabupaten Pasuruan, Jawa Timur, Indonesia, negara umat Islam teramai di dunia,  ternyata sepasang pelajar sekolah menengah ini juga ditangkap  sedang memadu kasih di dalam tandas.

Maklumat yang dikumpulkan, kedua remaja berusia 17 dan 16 tahun ini pada mulanya memang berpacaran atau bercinta sesama satu sekolah. Namun keduanya pernah tertangkap berbuat maksiat sehingga dikeluarkan dari sekolah.

Aim (17) dan NS (16) keduanya ditangkap oleh orang ramai semasa sedang buat maksiat di dalam tandas Masjid Pancasila. Keduanya ditahan di pejabat penghulu untuk mengelakkan kemarahan (amuk) orang ramai.

"Keduanya diselamatkan di pejabat penghulu. Kes ini diselesaikan secara kekeluargaan," ujar Dori.
(IH)

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana