Berat Ni.....“Kalau Aku Tuhan, Aku Masukkan Karpal Singh Ke Dalam Syurga” – Benz Ali

Ekoran status yang dilihat menghina Islam, aktivis berfahaman sosialis, Benz Ali dikecam pelbagai lapisan masyarakat yang jelas tidak berpuas hati dengan kenyataan yang diberikan itu.
Melalui laman sosial Facebook miliknya semalam, Benz mengatakan, ingin memasukan mendiang Karpal Singh yang terbunuh dalam negeri semalam ke dalam syurga sekiranya dirinya Tuhan.
“Baru sampai Kl, aku nak pi UM dah.. ada sesiapa di sana? aku nak tumpang charge barang dulu.
“Rest in peace, Karpal. Jika aku Tuhan, aku masukkan kau ke dalam syurga, dan rejam Zulkifli Nordin dalam neraka. Jika aku Tuhan la.. “ ujarnya.
Kenyataan itu akhirnya mengundangkan pelbagai komen yang rata-rata tidak bersetuju dengan kenyataan tersebut yang disifatkan menghina Islam.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana