Akhirnya ANWAR Dapat Jugak Berjumpa Dengan Presiden OBAMA.....

PRESIDEN Amerika Syarikat, Barack Obama selamat tiba di Malaysia untuk berjumpa dengan Perdana Menteri, Najib Tun Razak petang tadi. Kunjungan rasmi Presiden Amerika menunjukkan hubungan akrab yang terbentuk antara dua negara sekaligus akan meningkatkan lagi ekonomi negara ke tahap yang lebih tinggi.
Kalau Gian sangat nak jumpa OBAMA pergilah jumpa di ICT tu.Ha Ha Ha...Muka ANWAR tak tahu malu...Siapa ANWAR nak berjumpa dengan OBAMA?hanya ketua pembangkang saja tu.

Namun ada berita yang tidak sedap didengar daripada pihak yang masih tidak berpuashati apabila Barrack Obama tidak bercadang berjumpa Anwar Ibrahim. Lalu satu perancangan jahat telah dibuat untuk berdemo dihadapan Kedutaan Amerika pada 1 Mei ini bagi menunjukkan ketidak puasan hati pendokong peliwat Anwar.

Sementara yang lain berhimpun membantah GST, ada juga sebahagian kumpulan yang diarahkan oleh Ketua AMK, Sam Ketot untuk berarak ke Kedutaan Amerika bagi menyatakan bantahan dan desakan agar Obama harus berjumpa Anwar sebelum pulang ke Amerika.

Bodoh! Itulah ayat paling sesuai. Berikan beberapa sebab kenapa Obama nak jumpa Anwar si peliwat? Adakah beliau lawyer? Adakah beliau majistret? Siapa Anwar yang Obama perlu berjumpa?

Buat malu Malaysia je. Yang pelik apabila pencacai tegarnya Sam Ketot terus-terusan mendesak Obama berjumpa Anwar. Apa agenda PKR yang nak disusun bersama Amerika? Nak jatuhkan kerajaan Malaysia?

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana