BILA DAH TERLANJUR TAK GUNA MENYESAL!!!

Hakikatnya bukan diorang tak tau yang dia seorang yang mempunyai masalah moral yang kronik. Diorang bukannya tak kenal siapa dia yang sebenarnya. Tapi diorang jugak yang nak sokong dia.

Apa gunanya diorang nak meroyan tak tentu arah bila kena liwat dengan Si Ketua Penipu tu secara terang- terangan? Menyesal sekarang ni dah tak guna dah. Buat mengabihkan masa je.

Tu pun kira nasib baik Si Ketua Penipu tu tak dapat jadi Perdana Menteri. Kalau tidak, lagi teruk dari itu tindakan yang akan dia buat. Percaya la. Itu satu kepastian yang telah dibuktikan.

Jadi, untuk apa puak - puak BERSHIT tu nak rasa terkejut sangat dengan tindakan yang dilakukan oleh puak - puak Parti Kecohkan Rakyat tu? Nama parti pun dah melambangkan pemimpin diorang.

Jangan la heran sangat dengan tindakan puak - puak PKR tu. Diorang memang dari dulu suka buat kecoh tak tentu arah. Diorang bukan suka sangat keadaan aman tenteram macam sekarang ni.

Nak harapkan diorang menghormati kepercayaan rakyat? Jangan mimpi la!!! Buat mengabihkan masa je sebenarnya. Rakyat ni tak penting bagi diorang. Inikan pulak kepercayaan mereka terhadap Pakatan. Yang pentingnya hanya kuasa Politik. Rakyat ni diorang peduli pun tidak!!!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana