ADUN Kajang letak jawatan!.. untuk beri laluan kepada Anwar atau Rafizi sebagai MB?

Ini bermakna perletakan jawatan itu telah mengkhianati amanah yang diberikan kepadanya sebagai ADUN kawasan tersebut. Majoriti 6824 bukan sikit tapi kenapa Cina ini sanggup meletakkan jawatan?

Ura-ura uuntuk memberi ruang kepada Anwar Ibrahim tu satu hal tapi persoalan yang timbul ialah mengapa?

Adakah cina ini menerima imbuhan lumayan untuk meletak jawatan atau akan menerima imbuhan itu selepas MB baru itu nanti dilantik? semuanya persoalan kan?

Berbalik kepada cerita asal, jika benar Cina ini meletak jawatan untuk memberikan laluan kepada MB baru bagi menggantikan TS Khalid Ibrahim, itu adalah perbuatan yang salah dan amat keji.

Itu telah membuktikan bahwa politik PAKATAN RAKYAT yang kononnya selama ini untuk membela nasib rakyat di Selangor hanya dusta belaka. Mereka hanya mementingkan wang ringgit, harta dan kedudukan dan telah terbukti dengan perletakan jawatan ini.

Janji "Negeri Berkebajikan" dimana? hak rakyat mana? ..

Memang jawabnya hancurlah selangor ini apabila perebutan kuasa ini berlaku.... Baru nakk masuk 2 penggal dan haru biru!!!...

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana