Didakwa seterika bini....Giler Akal Ker Ni

Alor Gajah: Seorang deejay karaoke dihadapkan ke Mahkamah Sesyen, di sini, semalam atas tuduhan mencederakan isterinya menggunakan air panas dan seterika di sekitar daerah ini, dua minggu lalu.

Tertuduh, Mohamad Syafiq Ab Aziz, 22, dari Pontian, Johor, bagaimanapun mengaku tidak bersalah dan meminta dibicarakan.Terdahulu, tertuduh yang memakai baju lokap jingga mengangguk faham terhadap pertuduhan dibacakan jurubahasa mahkamah di depan Hakim Nariman Badruddin.

Mengikut pertuduhan, dia didakwa menyebabkan kecederaan parah terhadap Yusniza Amira Md Sahal, 19, menggunakan air panas dan seterika panas.MOHAMAD Syafiq dibawa keluar dari Mahkamah Sesyen, semalam.

Perbuatan itu dilakukan di sebuah rumah di sekitar Taman Bidara Permai, Masjid Tanah, jam 8 pagi, pada 11 Disember lalu.Justeru, dia melakukan kesalahan mengikut Seksyen 326, Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara sehingga 20 tahun dan denda atau sebatan, jika sabit kesalahan.

Timbalan Pendakwa Raya Mohd Safri Mohamed Na’im yang mengendalikan kes meminta mahkamah tidak memberikan jaminan terhadap tertuduh.Nariman kemudian membenarkan permohonan itu.

Sebutan semula kes ditetapkan pada 28 Januari depan.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana