Anwar tersepit, cuba nak nafi.tp ramai simpan video, cuba dgr temberang anwar di bawah ini.

"Pagi tadi sebelum saya datang (ceramah) ada rombongan dari Bangladesh...yang ini yang kubu UMNO, kubu Najib. Dia mari datang dia kata Datuk Seri, kami mari sini, ada dapat kad (MyKad), ada tak dapat kad, janganlah hukum kami."Saya kata apa pasal? Kami surrender...kami tahu Datuk dan pakatan rakyat sudah mahu menang," katanya dalam ceramah itu.Anwar kemudian berkata, beliau memberitahu warga Bangladesh itu beliau tidak mempersoalkan mereka yang sudah tinggal lama di negara ini dan mendapat kad pengenalan."Tapi kalau dia baru dapat kad, tipu, saya nasihatkan duduk di rumah tengok movie Shah Rukh Khan, My Name Is Khan And I Am Not A Terrorist."I'm serious (Saya serius). I'm not joking (saya tidak bergurau). It is a fact (Ini adalah fakta). One of them flew in from Dhaka (Salah seorang daripada mereka terbang dari Dhaka), seorang peniaga kerana dia tak mahu nanti dia ada masalah dengan kerajaan baharu pakatan rakyat," katanya.Anwar berkata, beliau memberitahu warga Bangladesh itu pakatan pembangkang tidak menghina rakyat negara tersebut yang datang mencari rezeki di negara ini tetapi menasihatkan mereka tidak merosakkan dan merampas hak rakyat Malaysia dengan menjadi pengundi."Saya beritahu dia, kalau dia undi, dia langgar undang-undang...kita menang, kita dakwa dia masuk penjara bersama SPR "

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana