TV3 Wajar Buang Penerbit Yang Sambil Lewa !!

Entah apa yang ada dalam kepala otak penerbit yang menyebabkan insiden 'tersilap' dalam paparan 'crawler' yang tertayang PM HARGAI PEMIMPIN DAP TERDAHULU..ketika PM hadir dan memberi ucaptama d Mesyuarat Agong Parti GERAKAN kelmarin..

Kesilapan sebegini menyebabkan jutaan penonton ketika itu tergamam..apa lagi, bagi puok kera inilah masanya mereka akan guna snap-shoot tersebut sebagai bahan menghentam dan bahan jenaka betapa dalam TV3 pun mereka ada jentera untuk rosakkan nama BN..nama PM !!

Sepatutnya pihak TV3 mengambil iktibar tentang beberapa insiden yang terdahulu..hukuman yang d kenakan kepada staf TV lain yang juga membuat kesilapan yang sama samada sengaja atau tidak sengaja.

Lupakah kita bagaimana seorang pekerja d stesen TV RTM yang mengubah suai dari POLIS Di RAJA MALAYSIA kepada POLIS RAJA DI MALAYSIA..mangkok tu dah kena buang kerja..ini soal amanah yang d berikan..bukannya guna amanah untuk merosakkan nama baik orang lain...campor adukkan antara kerja dengan taksub pari maka inilah hasilnya mutu kerja..taraf longkang !!

Tidak salah nak berpolitik..tapi kalau rasa dah benci sangat kat Kerajaan BN..berenti dan serang BN dari luar..TV3 bukan stesen TV yang d miliki pakatan haram..

Bukan satu perkara yang baru..seluruh Rakyat Malaysia tahu..pakatan haram hingga kini meneruskan KEMPEN BOIKOT TV3...siapa yang defend TV3 kalau tidak orang BN..inikah hasil kerja staf TV3 sendiri dalam melonjakkan nama stesen yang sentiasa menjadi sasaran puok kera tu?

Ambo dengar kesilapan terjadi kerana yang bertanggungjawab jaga benda ni sibuk main CANDY CRUSH..betul ke..buang je keduanya..penerbit dan budak yang buat crawler tu..bukannya susah pun kerja tu..dah d bagi tugasan..skrip dah d sediakan untuk masukkan crawler tu..kerja sesang camni pun susah nak amanah, bagaimana nak bercakap soal integriti kerja?

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana