Si Latheefa Koya (Ketua Biro Hal Ehwal Guaman PKR dan peguambela kes liwat II Anwar Ibrahim)

kata ayat yang menyebut kalimah 'Allah' hak mutlak umat Islam adalah kenyataan paling bodoh pernah dia tengok pada pelekat. Minah 'koya' cerdik ni juga menyifatkan ia sesuatu yang memalukan, tidak tahu sejarah dan tidak ada kefahaman.

Minah 'koya' ni tahu tak kenyataan yang disifatkan "the stupidest line i've ever seen on a placard" itu merupakan sebahagian dari keterangan/hujah keputusan fatwa dari Muzakarah Jawatankuasa Fatwa Majlis Kebangsaan Bagi Hal Ehwal Ugama Islam Malaysia Kali Ke-82 yang bersidang pada 5 - 7 Mei 2008?

Pada point ketiga keterangan fatwa tersebut dinyatakan bahawa:

"3. Kalimah Allah Lafz al-Jalalah adalah khusus dan mutlak untuk agama Islam dan mafhumnya berbeza dengan mafhum Allah yang digunakan oleh agama lain seperti Kristian."

Kepada lelebai pembangkang yang masih duduk bela minah 'koya' ni boleh check sendiri di http://www.e-fatwa.gov.my/fatwa-kebangsaan/isu-tuntutan-penganut-kristian-terhadap-penggunaan-kalimah-allah .

Minah leter mulut laser dan longkang, pro aktiviti kumpulan LGBT dan murtad si Latheefa Koya ni mengaji agama kat mana agaknya, pakai tudung tapi kepala hotak macam orang takde agama, adakah pakai tudung kerana trend saja atau nak tutup kelemahan diri?

Latheefa Koya ni secara tak langsung bukan saja boleh disifatkan menghina Majlis Fatwa Kebangsaan yang terdiri dari para mufti dan ulama yang non-partisan. Mereka terdiri dari pakar dalam bidang agama termasuk bidang usuluddin, siyasah syar'iyyah, kesusasteraan Arab, tafsir al-Quran, ilmu hadith, syariah dan lain-lain.

Latheefa Koya yang merupakan peguam sepatutnya menghormati keputusan Mahkamah Rayuan yang memberi kemenangan kepada umat Islam dalam isu kalimah 'Allah' ini.

Bertaubatlah wahai Latheefa Koya dan penyokongnya yang jahil murakkab!

Kalau ikutkan hati, admin mahu je bagi penampar kat minah mulut longkang dan 'koya' cerdik ni!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana