PRK Sg Limau CALON PAS MOHD AZAM MULA RAIH POPULARITI BAPA JAMIL KHIR BAHAROM

Setelah usahanya untuk menggunakan populariti Allahyarham Tan Sri Azizan telah dipertikai ramai pihak, kini calon PAS Mohd Azam Abdul Samat dan rombongan PAS telah cuba meraih populariti Menteri di Jabatan Perdana Menteri yang juga Ahli Parlimen Jerai, Datuk Seri Jamil Khir Baharom dan bergambar dengan bapanya, Baharom Ramli.

Perbuatan itu secara tidak langsung telah cuba mengelirukan rakyat DUN Sungai Limau kononnya bapa Jamil Khir pun sokong dan mendoakan kemenangan calon PAS.

Muslihat itu bagaimanapun dapat dibaca Menteri Besar Kedah, Datuk Mukhriz Mahathir dan mempersoalkan mereka berbuat demikian?

Menjadi amalan PAS, sebaik sahaja dapat memperalatkan seseorang seperti bapa Jamil Khir Baharom, gambar itu segera dimuatnaik ke dalam media sosial seperti blog, facebook dan twitter.

Persoalan di sini, apakah mereka ikhlas membuat kunjungan hormat ke atas Baharom atau sebaliknya. Kenapa perlu menghebohkan kunjungan itu melainkan jika ingin meraih tujuan politik?


Itulah pemimpin PAS yang mana akan menggunakan sepenuh peluang yang terhidang di hadapan walau apa cara sekalipun asalkan menang.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana