PANAS!!!WARDINA DAH PANDAI MENGATA KERAJAAN SEJAK MASUK PAS

BACA TWITTER WARDINA DI ATAS: DAH NAK JADI USTAZAH SEGERA AGAKNYA KOT Nak tergelak jugak gua bila tengok si Wardina tu meroyan dalam Twitter pasal kononnya duit cukai yang dia bayar diselewengkan oleh kerajaan.. Terfikir jugak gua.., berapa banyak agaknya duit cukai yang dibayar oleh Wardina setiap tahun..? Kalau setakat bayar cukai jalan dan cukai pintu je, apalah sangat nak meroyan kann.. Lain lah kalau cukai jalan dan cukai pintu Wardina tu mencecah ribuan ringgit setiap tahun.. Bila sebut pasal duit rakyat ni.., Wardina tak teringin ke nak bising jugak pasal duit rakyat yang digunakan untuk biaya PTPTN? Bukan ke puak-puak macai Pakatan yang disokong oleh Wardina tu beria-ia sangat nak hapuskan pembayaran balik PTPTN?

Dorang tak sedar ke bahawa sumber kewangan untuk PTPTN yang digunakan untuk biayai mahasiwa/siswi kita tu diperolehi dari KWSP? Bukan ke KWSP tu semuanya duit rakyat jugak beb? So kalau nak hapuskan pembayaran balik PTPTN, maknanya kenalah bebankan duit rakyat yang dilaburkan didalam KWSP tu.. Takkan ini pun Wardina pejam sebelah mata? Bagi gua.., kerajaan sedia ada memang dipertanggung jawabkan untuk menguruskan segala cukai dan duit rakyat. Dan kena ingat beb.., majoriti rakyat Malaysia yang memilih kerajaan yang memerintah sekarang ni.. Kita kena akui beb.., mana-mana kerajaan pun didalam dunia ni tak ada yang sempurna.. Tapi sekurang-kurangnya kerajaan yang ada di Malaysia ni lebih baik dari yang diluar sana termasuklah Greece dan juga Syria.. Kalau itu pun puak-puak macai tak nampak dan tak puas hati jugak..

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana