N.SURENDRAN TERKENCING TERBERAK APABILA DITANYA MENGAPA TAK TANDATANGANI SURAT INDEMNITI LAGI!!!

Ahli Parlimen Padang Serai merangkap Naib Presiden PKR, N.Surendran semakin sunyi kebelakangan ini. Lebih tepat lagi semenjak dicabar oleh Ketua Polis Negara untuk menyertai operasi yang dijalankan oleh PDRM dalam memburu dan membanteras penjenayah-penjenayah bersenjata api.

N.Surendran yang cukup banyak bercakap sebelum ini, penuh dengan pelbagai jenis idea, walaupun sebelumnya menyahut cabaran tersebut dan pergi ke Bukit Aman untuk badannya diukur bagi pembuatan baju kalis peluru peribadinya, namun dia gagal menjawab sama sekali mengapa surat perjanjian indemniti yang tidak membolehkan dia menyalahkan Ketua Polis Negara, PDRM dan Kerajaan Malaysia sekiranya berlaku sebarang kejadian tidak diingini ke atas dirinya, tidak ditandatangani.

Beberapa usaha sebelum itu telah dibuat oleh N.Surendran dan konco-konconya untuk menggagalkan keinginan rakyat Malaysia melihat ketangkasan dan kehebatan hujah N.Surendran melawan penjenayah-penjenayah bersenjata api. Namun semuanya gagal dan hanya memperlihatkan N.Surendran sebagai seorang peguam bongok serta pemimpin oportunis yang terdesak untuk mendapatkan sokongan masyarakat India.

Peguamnya yang juga salah seorang pemimpin PKR, Sivarasa Rasiah terpaksa campurtangan dan menjadikan surat perjanjian indemniti yang melepaskan polis daripada sebarang tanggungjawab keselamatan ke atas N.Surendran dalam operasi-operasi yang disertainya, juga secara tidak langsung telah membuktikan bahawa N.Surendran merupakan India Penakut yang hanya pandai bercakap tetapi apabila disuruh buat, dia akan lari sambil memekup kemaluan sendiri.

Sudah lebih tiga minggu tetapi sehingga ke hari ini, berdasarkan maklumat yang kami terima, N.Surendran tidak berani menandatangani surat berkenaan. Tanpa tandatangannya dia tidak boleh menyertai operasi polis.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana