KERANA ZIARAH KUBUR.., TUN MAHATHIR DI MAKI PENYOKONG PAS DALAM FACEBOOK..

 Mungkin ada diantara penyokong Pas masih tidak tahu apa hubungan Arwah dengan Tun Dr Mahathir serta pemimpin Umno yang lain..

Semasa Arwah Ust Azizan hidup, beliau antara pemimpin Pas yang mempunyai hubungan rapat dengan ramai pemimpin2 Umno sehingga arwah dilabel sebagai orang Umno dalam Pas..

Hubungan arwah dengan Tun Dr Mahathir bukan sehari dua semasa beliau sakit, tetapi sejak dulu lagi.Malah arwah juga pernah meminta pandangan dari ayahanda Tun bagaimana untuk majukan Kedah selepas mentadbir pada 2008.Pertemuan itu diadakan di rumah Tun Dr Mahathir di Seri Kembangan..

Arwah juga pernah menganugerahkan penaung tetap LIFE dan anugerah Insaniah - IRTI (Institut Latihan dan Penyelidikkan Islam) yang pertama yang dianjurkan Kolej Universiti Insaniah KUIN

Arwah Ust Azizan juga cukup rapat dengan keluarga Tun Razak iaitu bapa kepada Datuk Seri Najib.. Datuk Seri Zambery Menteri Besar Perak juga merupakan anak didik kepada beliau. Jadi tak hairanlah Arwah cukup sinonim dengan pemimpin pemimpin Umno.. Walaupun berlainan ideologi politik,hubungan arwah dengan pemimpin Umno cukup akrab..

Keakraban itulah menyebabkan arwah sering kali dihina dan dicerca oleh penyokongnya sendiri dan beberapa pemimpin Pas..


Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana