Cara MP Padang serai dan Latheefa koya layan manusia Untuk Menarik Simpati...

Dilayan serupa Manusia kah ini? Apa sepatutnya mereka buat?
AMBIL GAMBAR? Hantarkan gambar pada media sosial untuk mendapatkan simpati....bahawanya Akulah mengambil berat masalah orang OKU ini..

TERUSKAN MERANGKAK SAMBIL MENGIGIT?

Ahli PKR Padang Serai dengan sengaja telah mempergunakan warga India yang dikatakan bertaraf miskin dan OKU untuk membuat bantahan terhadap ketidak perihatin JKM kerana mengabaikan warga miskin.

Oleh itu MP Padang Serai N Surendran bawa 50 penyokongnya untuk buat bantahan dan menyerahkan memorandum. Jelas menunjukkan Surendran mempunyai otak setaraf lembu kerana memudahkan kerjanya dengan menyuruh pengikutnya sendiri ke JKM untuk berdemo.

Apa yang patut dilakukannya ialah membantu penduduk untuk mendapatkan bantuan.  Inilah kerja pembangkang sejak 2008 mereka tak buat kerja. Dulu Gobala sekarang Surendran pula..

P/S: Kenapa N Surendran tak serah sendiri dan perlu demo? Demo itu biasa la bagi mereka tapi yang OKU tu kenapa disuruh serah sendiri merangkak serupa ANJING dan dibiar oleh 50 MACAI yang hadir? Kalau MP Padang Serai dah memang bangsat dengan taktik propaganda nya.Yang Latheefa koya tu lagi bodoh.nak nampak derita atau teruk pun AGAK AGAK la.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana