Bila Admin kata PAS ni hanya lah Kuda2 dan Kaldai2 Tunggangan DAP, dan mengikut saja telunjuk dan arahan DAP mereka marah dan menafikan sekeras2nya.

Mereka kata apa yang PAS lakukan adalah dgn kehendak dan kemahuan PAS sendiri, bukan sebab arahan DAP.Apabila PAS bersama2 mengistiharkan Hudud bukan Agenda PAS/DAP/PKR, maka PAS menolak hudud atas kehendak mereka sendiri.

Apabila PAS bersetuju dan berjanji untuk sama2 kekalkan dan menggunapakai Perlembagaan Negara sedia ada (Yang PAS sendiri labelkan sebagai Perlembagaan kafir Lord Reid, sesat dan jahilliyah), maka PAS telah mengambil Perlembagaan Negara dan Buku Jingga sebagai Kitab Rujukan mereka dan menolak Al Quran dan Hadis atas kehendak mereka sendiri.

Mudah benar DAP memesongkan PAS, tak perlu arah, tak perlu suruh,hanya DAP perlu janjikan PAS dgn undi2 kaum Cina yang PAS terhegeh2 mengemis dari DAP.

PAS harus keluar daripada cengkaman DAP....Biar apa apa pun puak PAS nak marah kepada Admin.DAP memang tak boleh dipercayai.

PAS MEMANG MUNAFIQ DAN HIPOKRIT.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana