VIDEO PANAS! RAFIZI TERUS KECUT TELOR KERANA SEORANG BUDAK! KESIAN!


Rafizi Ramli yang bergelar Yang Berhormat, reputasi tinggi yang diangkat sebagai Pengarah Strategik PKR oleh Anwar Ibrahim, namun indah khabar dari rupa. Bak kata Menteri Pelancongan dan Kebudayaan,  Datuk Seri Mohamed Nazri Aziz , “Budak itu (Rafizi) bodoh. Dia bukan tahu apa, main cakap je".

Kenyataan Nazri Aziz tersebut ada benar sama sekali apabila satu debat di antara Rafizi dan Zaidel (wakil Lokman Adam) diadakan tempohari menunjukkan Rafizi adalah bodoh. Kenapa soalan mudah yang ditanya oleh audiens Saiful Zaini tidak dijawab oleh Rafizi? Jika dilihat kepada kepetahan Rafizi sebelum ini sebagai Pengarah Strategik PKR, seolah-olah beliau lah seorang pemidato terbaik dalam negara sanggup mencabar sesiapa sahaja berdebat dengannya. Namun dengan soalan mudah Saiful Zaini yang tidak mampu dijawab dialihkan ke tempat yang lebih selamat untuk dia menjawab kerana soalan tersebut adalah soalan maut kepada Rafizi.

" Adakah RM0.20 membebankan rakyat?"

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana