SELANGOR PERGI KE BANGKOK NAK MELABUR APA AGAKNYA YE?

Macam - macam alasan dah keluar dari Rejim Pakatan Haramjadah ni. Masing - masing dilihat masih cuba nak menipu rakyat dengan alasan yang bukan - bukan.

Inilah masalahnya bila terasa diri tu buat salah. Mula la diorang bagi alasan itu dan ini. Malah ada diantara jawapan yang diberikan tak masuk akal.

Terbaru, Exco Rejim Pakatan Selangor menjelaskan bahawa 'permukiman' mereka ke Selangor adalah untuk mencari peluang pelaburan.

Pelaburan apa yang dimaksudkan? Apa yang ada di Bangkok tu rasanya semua orang pun tau. Yang tak pernah pergi pun boleh bagi gambaran mengenainya.

Itu yang perlu dijelaskan oleh Rejim Pakatan Selangor ni kepada rakyat. Yang paling penting sekali ialah mengenai jumlah kewangan yang digunakan.

Berapa banyak duit rakyat yang diorang dah guna untuk pergi 'bermukim' kat Bangkok tu? Atau adakah mereka terlah di 'taja' oleh syarikat yang berkenaan?

Mana la tau ye tak. Ini helah berniaga. Nak dapat projek punya pasal, apa pun sanggup diorang buat. Takkan nak habiskan duit macam tu saja kan?

Nak pulak bila 'syarikat' tersebut dikatakan akan membina rumah. Lagi banyak la peluang diorang nak 'cari makan'. Buat rumah pun kena jelaskan, rumah apa.

Kalau kata Rumah Urut, Rumah Judi, Rumah Pelacuran pun rumah jugak beb. Adakah itu 'rumah' yang diorang maksudkan?

Apa yang pasti niat 'syarikat' tersebut masih lagi kabur. Jika benar mereka tak gunakan duit rakyat, tak mustahil mereka ditaja oleh syarikat berkenaan.

Kalau betul syarikat tu yang taja, maka itu boleh dianggap sebagai satu jenis 'rasuah'. Pun diorang masih jugak nak kata yang diorang ni 'Bersih' dari rasuah?

Kalau tak betul sumber kewangan dari mana yang diorang gunakan untuk menampung perbelanjaan mereka ke sana? Takkan la diorang guna duit tabung masing - masing kot!!!

Jangan mimpi la!!! Kalau dah namanya Penipu Rakyat, macam - macam cara la yang diorang boleh buat. Macam - macam alasan yang diorang boleh bagi.

Yang perlu diorang buat sekarang ni ialah menjelaskan kepada rakyat dengan telus dan jujur. Itu jugak yang diorang selalu sebut dan laung - laungkan sebelum ini. Tapi , kalau setakat pandai bercakap je baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je!!!

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana