PAS Kekal Bermain Politik Pemusnah Bangsa, Agama dan Negara

Parti Melayu PAS benar-benar ingin menjadi jaguh pemusnah agama, bangsa dan tanahair.
Dengan menggunapakai segala arahan-arahan dan idea daripada parti china DAP, PAS begitu tertekan untuk memecahkan umat Islam di negara ini.

Parti Racist China DAP sangat berharap supaya Parti Melayu PAS terus menerus berusaha untuk menggagalkan Skim Felda kerana Felda telah berjaya muncul sebagai sebuah entiti korporat besar yang tidak dikuasai oleh kaum China.

Strategi DAP untuk menggagalkan apa sahaja pencapaian yang dicipta oleh Melayu-Bumiputera akan disabotaj sebelum dikuasai oleh mereka. Parti Melayu Pas digunakan kerana Pas sanggup menggunakan pendekatan ala agama bagi mencapai maksud ini.

Misalnya, sebaik sahaja Parti Racist China DAP berjaya menguasai dan menawan kuasa memerintah di negeri Perak, mereka dengan pantas mengenepikan Proton Perdana sebagai kenderaan rasmi kerajaan dan menggantinya dengan model lain. Tujuannya untuk menghilangkan rasa bangga terhadap kejayaan dan pencapaian produk tempatan yang bukan berasal dari penguasaan mereka. Mereka sengaja mencari alasan untuk merasionalkan tindakan dan Parti Melayu Pas digunakan dengan berkesan.

Baru-baru ini di Perak juga, Nik Aziz sekali lagi mengucapkan kata-kata politiknya yang bertentangan dengan ajaran Islam:

"Saya ucap syukur kepada Allah S.W.T. dapat sampai ke sini walaupun dalam keadaan keletihan, letih pun sekadar nak lawan Umno tu boleh sangatlah," katanya disambut gelak ketawa para hadirin yang ternanti-nanti ucapan daripada Menteri Besar Kelantan itu...".

Ajaran Islam yang manakah yang menghalalkan Nik Aziz memerangi UMNO. Seluruh umat Islam memahami bahawa jasa dan komitmen UMNO membela umat Islam dan seluruh rakyat Malaysia tidak dapat dinafikan. UMNO berjaya membawa kemakmuran dan perpaduan antara kaum dan agama di samping mengamalkan dasar-dasar yang dituntut oleh Islam untuk kesejahteraan seluruh rakyat.

Nik Aziz terus menerus mengasak pemikiran ahli dan penyokongnya dengan menuduh UMNO menolak Islam sedangkan hakikatnya seluruh umat Islam menyedari bahawa syariat dan syiar Islam di negara ini terus berkembang dan terpelihara. UMNO telah melakukannya dengan cara yang terbaik manakala Pas hanya beretorik untuk mendapatkan undi semata-mata.

Hari ini Pas sekali lagi menunjukkan keazamannya memusnahkan pencapaian umat Islam dengan cara menggagalkan Skim Felda semata-mata untuk memuaskan hati Parti Racist China DAP yang boleh membantunya mendapatkan undi bukan Melayu dan bukan Islam.

Pas terus berangan-angan ingin menjadi juara, walaupun seluruh rakyat tahu bahawa parti itu tidak ada apa-apa sumbangannya pada penubuhan dan pembangunan Felda yang telah banyak berjasa kepada agama, bangsa dan negara.

Parti racist China DAP akan terus memantau tingkahlaku Pas dan akan terus menyokong serta mengapi-apikan supaya Pas terus berjuang menjadi Jaguh Pemusnah agama, bangsa dan tanahair kita.

Tidak mustahil jika Perlembagaan Persekutuan ini berjaya mereka musnahkan, tentulah DAP akan anugerahkan tanah-tanah tersebut kepada "rakyat" secara "adil, saksama, samarata" dengan pajakan 999 tahun bagi yang mampu membayar royalti yang tinggi.

Di Perak, Pas hanya menang 6 kerusi tetapi berjaya membantu Parti Racist China DAP memenangi 18 kerusi. Pas sangat berpuashati dilantik menjadi Menteri besar yang darjatnya hanya sebagai haiwan politik peliharaan dan tunggangan DAP.

Nampaknya PAS Kekal Bermain Politik Pemusnah Bangsa, Agama dan Negara

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana