NAJIB BANTU MELAYU, CINA DAP MENJERIT

Cina DAP dah menjerit! Ini baru DS Najib umum tentang rancangan Pemerkasaan Ekonomi Bumiputera. Apa yang DAP nak risaukan. Tak habis-habis dengan syak wasangka rasisnya. Apa lagi yang Cina mahu?

Dengan menjeritnya DAP, jelas menunjukkan bahawa mereka memang tak mahu Melayu dan Bumiputera menikmati kemajuan dan kemakmuran ekonomi Malaysia sebagaimana yang kaum Cina rasai sekarang. Apa yang Cina DAP nak cemburukan? Dah berapa banyak ekonomi Malaysia yang dah mereka bolot?

Dah memang patut DS Najib utamakan ekonomi Melayu dan Bumiputera, sebab undi Melayu dan undi Bumiputeralah yang meletak dan melayakkan DS Najib sebagai Perdana Menteri Malaysia sekarang. Apakah DAP tak sedar bahawa Cina menolak BN pada PRU 13 yang lepas?

Bila DS Najib dah lancarkan Majlis Ekonomi Bumiputera, eloklah DAP yang dah janjikan bulan dan bintang kepada pengundi Cina, buat sesuatu untuk kaum Cina kerana DAP juga merupakan parti yang besar dan ada negeri yang mereka terajui. Jadi tak le susah-susah kerajaan BN yang tak dapat undi masyarakat Cina nak fikirkan lagi masalah kaum Cina yang dah tolak BN tu. Dan kaum Cina tu, sedar-sedarlah diri, kalau ada masalah yang nak mengadu, mengadulah pada DAP dan jangan sibuk nak menjerit dengan apa yang Melayu dan Bumiputera bakal dapat.

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana