MENGAPA KITA PERLU MENOLAK PKR DAN DAP? dan wajib MENGUNDI BARISAN NASIONAL

Kita perlu dan WAJIB menolak PKR dan DAP kerna mereka ini adalah berperanan untuk menjadikan isu isu berkaitan aqidah sebagai agenda politik melalui IFC. IFC jika terlaksana maka disini kesamarataan beragama akan berlaku sebagaimana berlakunya di Indonesia. Kita Menentang keras, Di Asia tenggara ini hanya MALAYSIA yang masih belum dijajah Ideologi dan masih bertahan didalam MENDAULATKAN ISLAM sebagai Agama Rasmi.

Jika Terlaksananya IFC segalanya tidak akan ada lagi. Sebagaimana dikatakan oleh saorang Pegawai Strategik di US, MALAYSIA adalah negara yang PALING SUKAR UNTUK DITUMBANGKAN kerana Malaysia mem,punyai kekuatan didalam Sistem Beraja, Memusnahkan Sistem beraja bermakna memusnahkan Agama Islam Di Malaysia.

Agenda Utama mereka ialah Melemahkan umat Islam dan fanatik Islam agar ter arah kepada satu Ideologi yang bersifat terbuka, maka segala agenda agama akan berkubur bersama sitem keterbukaan tersebut. Ini lah yang telah berlaku PADA PAS.

Sekarang Hanya Kekuatan dan kesedaran kita didalam agenda sulit ini mampu menahan dan melawan segalannya yang tersirat didalam politik PKR DAP dan PAS.

Kewajaran MENGUNDI BARISAN NASIONAL adalah bukan kerana kepartian TETAPI kerana UMNO menerajui ganbungan dan memastikan ISLAM berada DILANDASAN YANG SEBEPATUTNYA.

ANCAMAN PENUBUHAN IFC DI MALAYSIA
Apa itu IFC(Inter Faith Commission)

IFC berasal dari IRC( Inter Religion Council ) yang merupakan Suruhanjaya Antara Kepercayaan yang dicadangkan sebagai sebuah badan berkanun yang mempunyai kuasa undang-undang yang boleh mengubah ajaran sesetengah agama(cth: Agama Islam) atas desakan penganut agama lain. IFC berfungsi seakan SUHAKAM yang turut menerima dan melayan aduan berkaitan agama.

IFC ditubuhkan oleh Malaysian Consultative Council Of Buddhism, Christianity, Hinduism dan Sikhism atau singkatannya MCCBCHS ataupun Majlis Perundingan Malaysia Agama Buddha, Kristian, Hindu dan Sikh melalui memorandum bertarikh 21 Ogos 2001 kepada Majlis Peguam Negara.
Matlamat Penubuhan IFC

Comments

Popular posts from this blog

RUPANYA RAMAI YANG SALAH MANDI WAJIB, INI CARA MANDI WAJIB YANG BETUL

Gadis Melayu 15 Tahun Rela Jadi Hamba Seks Teman Lelaki Kerana Takut Video Sekss Tersebar...Berhati Hatilah Yang DiLuar Sana